»Že takrat, ko smo vedeli, da ne bomo več mogli organizirati celotnega festivala Slowind, čemur bi bila skladba namenjena, smo se odločili, da jo bomo še izvedli. Tako da je to res zadnji zunaj Slowindovih ciklov.«
»Impresivnemu repertoarju nenehno dodaja nove skladbe, v zadnjih letih pa se je osredotočil na obsežne klavirske cikle Schumanna, Brahmsa, Debussyja, Ravela, Rahmaninova in Stravinskega, pa tudi Chopina.«
»Izbral sem tudi skladbe, ki morda niso tako pogosto izvajane, ampak so kljub temu zelo zanimive.«
»Vse skladbe spadajo v najzahtevnejši repertoar za saksofon, vse štiri zahtevajo popolnoma izoblikovanega profesionalnega saksofonista.«
»Priredbe je namreč velikokrat zelo težko izvesti tako, kot bi jih želela oz. tako, kot se mi zdi, da bi jih želel skladatelj.«
»v Couperinovem nagrobniku izkaže, da Ravel ne govori neposredno o vojni, temveč o večnih vrednotah, lepoti, eleganci, o vsem, kar se zdi, da skuša vojna omejiti in uničiti«
»Cikel o zadnji večerji ne razkriva, kdo je Juda.«
»Verjamem, da lahko v najinem duu izvedeva še več skladb, ki so v izvirniku napisane za klavir štiriročno...«
»To bo tudi zadnja sezona cikla pred začetkom prenove Drame.«
»Po navadi veliko več pišejo za godalne kvartete in godalne trie,… tukaj se morda lahko naredi kakšen aranžma, zato sva z Borisom (Bizjakom, op. p.) poskusila igrali Dvořakovo serenado, ki je v izvirniku za dve violini in violo, v tem primeru flavta igra part prve violine. Moram reči, da ta priredba zelo dobro zveni in učinkuje, zato se bomo v prihodnosti lotili izvedbe te priredbe. Res pa je, da preden je Reger napisal svoji dve serenadi, je obstajala samo Beethovnova serenada za to zasedbo. Mislim, da je bil Beethoven prvi, ki je pisal za ta trio, obstajajo pa še skladbe modernih, še živečih skladateljev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju